Seminarium szkoleniowe
wtorek, 12 września 2017

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON, które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach na bezpłatne seminarium szkoleniowe: „Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie”, które odbędzie się w dniach (do wyboru) (I) 5 października 2017 r., (II) 11 października 2017 r., (III) 25 października 2017 r. w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie.

PROGRAM:
9:30-10:00    Rejestracja uczestników
10:00-10:10    Otwarcie seminarium
10:10-10:30    Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju
10.30–11.10    Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest
11.10–11.30    Przerwa kawowa
11:30–11:50   Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją wyrobów zawierających azbest
11.50-12.10     Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
12.10–12:30    Dyskusja. Zakończenie seminarium.
12:30-13:00    Poczęstunek

Uczestnictwo:
Proszę wysyłać zgłoszenie na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. zawierające: wybrany termin spotkania (1 z 3), nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika.

Na zgłoszenia czekamy do dnia 4 października br. (dla terminu I), 9 października br. (dla terminu II), 23 października br. (dla terminu III).

Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń! Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (22) 59 79 463.